Gi oss tilbakemelding

Her kan du fortelle hvordan du har opplevd møtet med sykehuset. Du kan gi oss tilbakemelding på to ulike måter:
Tilbakemelding

Elektronisk tilbakemelding

Har du erfaringer som du gjerne vil dele med oss, kan du gjøre dette anonymt her. Ved å benytte denne tjenesten samtykker du til at UNN kan bruke informasjonen til forbedringer. Ikke oppgi personopplysninger i meldingen til UNN.

Her kan du gi din tilbakemelding

Dersom du har behov for svar på din henvendelse, benytt telefontjenesten. 

Tilbakemelding på telefon: 

Har du spørsmål du ikke har fått svar på vedrørende din behandling? Da kan du ringe oss. Vi setter deg i kontakt med avdelingen og følger opp slik at du får svar. 

776 69685


Om vi ikke er tilgjengelig når du ringer, kan du legge igjen navn og telefonnummer på svareren, så ringer vi tilbake så raskt som mulig. 

Dine rettigheter


Tilbakemeldingstjenesten er ment som et supplement til allerede eksisterende kanaler for alvorlige klagesaker. Er du usikker på dine rettigheter og klagemuligheter som pasient? 


Fant du det du lette etter?
(På grunn av personvernet kan du ikke sende personlig informasjon som din epostadresse, telefonnummer eller personnummer)